The new five-corner mirror shape in the CYCLESTAR series has an even larger mirror surface. The soft component framing the mirror head protects against collisions. These mirrors are expressly approved for fast e-bikes, but also suitable for all bicycles. Check mark "E".
Approved in Switzerland for mounting on fast e-bikes.
Features
- Long arm for interior handle mounting
- Five-dimensional, large mirror shape
- Protective, circumferential soft component
- Mounting on the left side
- Splinter protection
- Extremely adjustable, foldable
- Test mark "E" for fast e-bikes
Product features
- Clamp mounting on the handlebar or with adapter in the handlebar
- Handlebars straight or maximum 45° angled
- Standing or suspended under the handlebar is possible
- Internal steering diameter: 14,5 - 18,5 mm
Scope of delivery
- 1 x Cyclestar mirror E 913/612A
- Incl. Inner steering bracket
4006021011311
Busch & Müller KG Auf dem Bamberg 1 58540 Meinerzhagen Deutschland [email protected] www.bumm.de
The new five-corner mirror shape in the CYCLESTAR series has an even larger mirror surface. The soft component framing the mirror head protects against collisions. These mirrors are expressly approved for fast e-bikes, but also suitable for all bicycles. Check mark "E".
Approved in Switzerland for mounting on fast e-bikes.
Features
- Long arm for interior handle mounting
- Five-dimensional, large mirror shape
- Protective, circumferential soft component
- Mounting on the left side
- Splinter protection
- Extremely adjustable, foldable
- Test mark "E" for fast e-bikes
Product features
- Clamp mounting on the handlebar or with adapter in the handlebar
- Handlebars straight or maximum 45° angled
- Standing or suspended under the handlebar is possible
- Internal steering diameter: 14,5 - 18,5 mm
Scope of delivery
- 1 x Cyclestar mirror E 913/612A
- Incl. Inner steering bracket
4006021011311
Busch & Müller KG
Auf dem Bamberg 1
58540 Meinerzhagen
Deutschland
[email protected] www.bumm.de
Man könnte meinen, der Spiegel habe eine Vibrations-Funktion, denn beim Fahren in jeglicher Geschwindigkeit erkennt man auf Grund von Vibrationen gar nichts. Wir haben gleich 2 gekauft und sind sehr enttäuscht! Wir fahren 2 Lastenräder, eines davon vollgefedert, auch da ist es nicht besser. Reifendruck 2,2 - 2,6 Bar und überwiegend auf Asphalt unterwegs.
Gutes Sichtfeld und gute Verstellmöglichkeiten. Haltbarkeit muss sich im Alltagsbetrieb zeigen.
Keine Vibrationen- ich fahre ein ungefedertes Rad, gute Verstellbarkeit, leider verstellt er sich bei leichter Berührung.