The article has been added successfully.
45 more products in this categoryShow more products in this category
  • In stock, delivery time 1-3 days
€0.99

incl. 19% VAT, plus €4.49 shipping costs

ZU00000358
Radon Spoke Reflector orange
Spoke reflector with metal clamps for a safe fit.

Product features

  • Spoke mounting distance: 60 mm
  • Dimensions (W x H): 79 x 38 mm
  • Certification: K10212

Scope of delivery

  • 1 x Spoke reflector orange
20.700
Radon Spoke Reflector orange
Spoke reflector with metal clamps for a safe fit.

Product features

  • Spoke mounting distance: 60 mm
  • Dimensions (W x H): 79 x 38 mm
  • Certification: K10212

Scope of delivery

  • 1 x Spoke reflector orange
20.700
Evaluations
(6) rate now
    5 Stars 3 (3)
    4 Stars 1 (1)
    3 Stars _ (0)
    2 Stars _ (0)
    1 Stars 2 (2)

Wie erwartet erfüllt seine Funktion leicht zu befestigen. Leider keine Größenangabe war für das vorgesehende 16" Rad nicht zu gebrauchen

Very nice quality reflector. Easy to install,. It wont brake when removing it.

Einfach und gut!

Wie erwartet erfüllt seine Funktion leicht zu befestigen. Leider keine Größenangabe war für das vorgesehende 16" Rad nicht zu gebrauchen

Very nice quality reflector. Easy to install,. It wont brake when removing it.

Einfach und gut!

I don't recommend.

gute Qualität mit Metallhaltern innen!

Für 28" nicht zu gebrauchen. Die Reflektoren hielten nicht und rissen beim Versuch diese fest zu montieren in der Mitte ein. Ein Reflektor der bei der Montage noch gehalten hatte, flog dann bei der ersten Fahrt vom Rad. Bei meinem 20" Vorderrad hingegen konnte ich die Reflektoren zwischen zwei fast exakt parallel verlaufenden Speichen bombenfest einklemmen. Die Qualität ist aber trotzdem mies. Da verwende ich lieber die Relektoren von B+M.

To submit a rating, please log in. We do not check whether the rated item was purchased from us.
Last viewed